Semestrul II 2022-2023
Propuneri burse de merit Licență(actualizat)
Propuneri burse de merit Masterat
Observație! Propunerile de burse s-au actualizat odată cu încadrarea în fondul disponibil.
Studenții care au de adus codul IBAN (conform observațiilor din tabel), rugăm ca până pe data de 10 martie 2023, să-l aducă la Secretariatul facultății.
Băncile agreate de către Universitatea Tehnică ”Gheorghe Asachi” din Iași, pentru plata burselor studenţilor, sunt:
- RAIFFEISEN BANK
- BANCA ROMÂNĂ DE DEZVOLTARE
- BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ
- BANCA TRANSILVANIA
- ING BANK
Dosarele pentru bursa de ajutor social se vor depune la Secretariatul facultății până cel târziu 3 martie 2023.
Acte necesare întocmirii dosarului de bursă de ajutor social
Erată privind calculul veniturilor
Criterii specifice de acordare a burselor
Semestrul I 2022-2023
Beneficiari burse de merit studii univ. de licență
Beneficiari burse de merit- studii univ. de masterat
Toți studenții beneficiari de bursă, vor completa Declaratia GDPR pe care o vor depune la secretariatul facultății până marți, 8.11.2022.
De asemenea, până marți, 8.11.2022, beneficiarii vor transmite la Secretariatul facultății o copie după C.I. și codul IBAN, pentru virarea bursei.
Studenții care nu au semnat contractul de studii până la data de 31.10.2022, nu vor beneficia de bursă.
Acte necesare întocmirii dosarului de bursă de ajutor social
Cerere acordare bursă de ajutor social
Declarație de venituri
Procedură acordare burse
Anexe procedură
Dosarele pentru bursa de ajutor social cât și pentru bursele de performanță se vor depune la Secretariatul facultății până cel târziu 13 octombrie 2022.
Semestrul II 2021-2022
Burse de ajutor social
Acte necesare întocmirii dosarului de bursă de ajutor social
Dosarele pentru bursa de ajutor social se vor depune la Secretariatul facultății până cel târziu 8 martie 2022.
Propuneri beneficiari burse de merit
Studenții care se regăsesc pe liste și care nu au mai fost bursieri în semestrul I an univ. 2021-2022 (a căror număr matricol este marcat cu galben) sau cei care și-au schimbat banca, sunt rugați să trimită pe adresa secretariatsim@tuiasi.ro, Codul IBAN (de la o bancă agreată de către U.T.I.) și cartea de identitate scanată până la data de 17 martie 2022.
Băncile agreate de către Universitatea Tehnică ”Gheorghe Asachi” din Iași, pentru plata burselor studenţilor, sunt:
- RAIFFEISEN BANK
- BANCA ROMÂNĂ DE DEZVOLTARE
- BANCA COMERChttps://sim.tuiasi.ro/wp-content/uploads/2022/09/PO.PRS_.03-E2R4-Procedura-acordare-burse-.pdfIALA ROMÂNĂ
- BANCA TRANSILVANIA
- ING BANK
Semestrul I 2021-2022
Beneficiari bursă de merit semestrul I 2021/2022-studii univ. de licență
Beneficiari bursă de merit semestrul I 2021/2022- studii univ. de masterat
Acte necesare întocmirii dosarului de Bursă de ajutor social
—- Formular cerere acordare bursă socială
—- Declarație de venituri
Procedura de acordare a burselor
Dosarele pentru bursa de ajutor social se vor depune la Secretariatul facultății până cel târziu
22 OCTOMBRIE 2021.
Semestrul II 2020-2021
Propuneri burse de merit – LICENȚĂ
Propuneri burse de merit – MASTER
Băncile agreate de către Universitatea Tehnică ”Gheorghe Asachi” din Iași, pentru plata burselor studenţilor, sunt:
- RAIFFEISEN BANK
- BANCA ROMÂNĂ DE DEZVOLTARE
- BANCA COMERCIALA ROMÂNĂ
- BANCA TRANSILVANIA
- ING BANK
Acte necesare pentru întocmirea dosarului de Bursă de ajutor social
Dosarele pentru bursa de ajutor social se vor depune la Secretariatul facultății până cel târziu – 5 martie 2021
Semestrul I 2020-2021
Listă beneficiari Burse de Merit-LICENȚĂ
Listă beneficiari Burse de Merit -MASTERAT
Listă beneficiari Burse de ajutor social
BURSE DE AJUTOR SOCIAL
Acte necesare pentru întocmirea dosarului pentru acordarea bursei de ajutor social
Cerere acordare bursă de ajutor social
Propunere de trimitere a actelor pentru dosarul de bursă socială
Procedura privind acordarea burselor
Termen de depunere a dosarului: 16 octombrie 2020
Semestrul II 2019-2020
Dosarele pentru acordarea burselor de ajutor social se depun la secretariat până la data de 25 FEBRUARIE 2020.
- Procedura de acordare a burselor
- Acte necesare pentru bursa de ajutor social
- Cerere și declarație de venituri
- Anexe și formulare
IMPORTANT
După afişarea listelor cu bursieri, studenţii sunt rugați să depună la Secretariat:
- COPIE C.I. unde se va trece grupa din care face parte studentul
- COD IBAN de la Banca unde are card studentul în vederea efectuării viramentului
În caz contrar, nu este posibilă plata bursei.
Băncile care au convenție cu Universitatea Tehnică ”Gheorghe Asachi” din Iași, pentru plata burselor studenţilor, sunt:
- RAIFFEISEN BANK
- BANCA ROMÂNĂ DE DEZVOLTARE
- BANCA COMERCIALA ROMÂNĂ
- BANCA TRANSILVANIA
- ING BANK