Număr de locuri pentru sesiunea IULIE 2023 (se va actualiza în curând)
Domeniul
Ingineria materialelor
Locuri buget:
Locuri mediu rural:
Locuri taxă:
Domeniul Inginerie mecanică
Locuri buget:
Locuri mediu rural:
Locuri taxă:
Domeniul Inginerie industrială
Locuri buget:
Locuri sistem prot. socială:
Locuri CES:
Locuri mediu rural:
Locuri taxă:
Admitere cetățeni non-UE
Calendar admitere
Sesiunea de vară: iulie 2023
- Înscrierea candidaţilor: 3 – 21 iulie
- Afişarea rezultatelor preliminare: 22 iulie
- Depunere contestații: 22 – 23 iulie
- Confirmare loc facultate prin depunere acte în original: 23 – 25 iulie
- Afișarea rezultatelor intermediare: 26 iulie
- Confirmare loc prin depunere acte în original: 27 – 28 iulie
- Afişarea rezultatelor finale: 29 iulie
- Confirmare loc prin depunere acte în original: 30 – 31 august
Sesiunea de toamnă: septembrie 2023
- Înscrierea candidaţilor: 4 – 15 septembrie
- Afişarea rezultatelor preliminare: 16 septembrie
- Depunere contestații: 16 – 17 septembrie
- Confirmare loc facultate prin depunere acte în original: 17 – 19 septembrie
- Afișarea rezultatelor intermediare: 20 septembrie
- Confirmare loc prin depunere acte în original: 21 – 22 septembrie
- Afişarea rezultatelor finale: 23 septembrie
Metoda de selecție
Concurs de dosare
MA = MBac
unde:
MA = medie admitere
MBac = media examenului de bacalaureat
Dosarul de admitere
Pentru înscrierea online(care se desfășoară conform calendarului), candidatul va scana actele în original enumerate mai jos, față-verso (unde este cazul), pentru a le încărca în secțiunea dedicată, pe platforma universității.
Dosarul de înscriere va conține:
- Cerere de înscriere – aceasta va fi completată online de către candidat în contul creat pe platforma de admitere urmând să fie semnată în momentul în care candidatul depune dosarul de înscriere- fizic, la facultate.
- Diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta în original sau în copie “conform cu originalul” (pentru cei înscriși în regim cu taxă);
- Foaie matricolă, anexă la diploma de bacalaureat;
- Certificatul de naştere, în copie “conform cu originalul”;
- Dacă este cazul , acte doveditoare ale schimbării numelui, în copie “conform cu originalul” (certificat de căsătorie, hotărâre judecătorească, etc.)
- Cartea de identitate – în copie “conform cu originalul”
- Adeverinţă medicală, în care trebuie să se specifice faptul că „nu este în evidenţă cu boli psihice şi contagioase”. Dacă un candidat este în evidenţă cu boli psihice, va aduce avizul psihologului/psihiatrului că poate urma forma respectivă de studii;
- Adeverință din care să rezulte calitatea de student (pentru studenții care urmează o a doua specializare) sau adeverința de fost student, cu precizarea formei de finanțare (numărul de semestre la buget sau/și la taxă);
- Diploma de licenţă sau diploma echivalentă cu aceasta /diploma de absolvire, în copie “conform cu originalul” (pentru cei care doresc să urmeze o a doua specializare);
- Dovada achitării taxei de înscriere / dovada îndeplinirii condițiilor scutirii de taxă
- 2 fotografii tip buletin
- 1 dosar plic
Pentru informații suplimentare puteți consulta Procedura de admitere
Taxe admitere
Taxa de înscriere la concursul de admitere, în cuantum de 100 lei, se plătește prin:
- portalul de plăți online, accesând https://www.admitere.tuiasi.ro/ -> Secțiunea Admitere Licență
SAU
- prin virament bancar la bănci comerciale (Exclus Card REVOLUT) sau prin Poșta Română în contul:
Beneficiar: Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași
COD IBAN: RO44TREZ40620F330500XXXX
Cod fiscal: 4701606
OBIECTUL PLĂŢII: taxă de înscriere la concursul de admitere
IMPORTANT! În cazul în care plata nu este realizată de către titularul contului, la Mențiuni se va specifica numele și prenumele candidatului la admitere, obiectul plății (taxa admitere).
În cazuri excepționale, atunci când înscrierea online nu este posibilă, taxa se poate achita la Casieria Facultății S.I.M., prin POS.
Mai multe detalii puteți găsi la adresa: https://www.tuiasi.ro/licenta/