Începând cu data 27 septembrie 2021 activitatea de lucru cu publicul se va desfășura doar cu PROGRAMARE PREALABILĂ PE E-MAIL, confirmată de către membrii Biroului Acte de Studii.
Se vor avea în vedere următoarele aspecte:
- Programările se fac la adresa de e-mail diplomas@tuiasi.ro , de luni până vineri;
- Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină următoarele informații:
- Numele complet din certificatul de naștere;
- Tipul actului de studii pe care doriți să îl eliberăm (diplomă, certificat, foaie matricolă, situație școlară, programă analitică, adeverință pentru publicarea pierderii diplomei în Monitorul Oficial, adeverință de autenticitate pentru vizarea actelor la CNRED, duplicat al Diplomei, duplicat al foii matricole/supliment la diplomă etc.), alte solicitări (transmitere copii documente în străinătate ș.a);
- Numărul de acte solicitate a fi eliberate;
- Facultatea, sesiunea susținerii examenului de finalizare a studiilor (luna și anul);
- ZIUA pentru care doriți programarea.
- După preluarea mesajului, vom verifica disponibilitatea datei solicitate și vă vom trimite un email de confirmare cu ZIUA ȘI ORA programării dumneavoastră.
Program cu publicul:
Luni – Vineri, orele 11:00-13:30
În vederea evitării aglomerării și pentru limitarea timpului de așteptare, vă rugăm insistent să respectați cu strictețe ora la care sunteți programat. Persoanele care se prezintă la Biroul Acte de studii vor purta, în mod obligatoriu, mască de protecţie, vor respecta regulile de disciplină sanitară și distanța minimă de siguranță față de alte persoane. Persoanele programate SE VOR ADRESA ÎN PREALABIL PORTARULUI pentru obținerea unui ecuson de acces în clădirea Rectoratului.